Parécenme acertadas as ideas de mvillarino inda que un pouco técnicas. Non
caio en con tipo de público vos ides atopar pero no caso de que non fora
moi 'técnico', non 'taría mal que fixerades un pouco de proganda para que
se 'afiliase' máis xente a isto da tradución.

Aparte diso, efectivamente, poderiades falar dos problemas da vida real
dun 'tradutor': como traducir determinados 'palabros' e a que 'consensos' se
chegou etc.; ferramentas online que se teñen (ie. open-tran.eu), diccionarios
axeitados (cambridge, oxford online, webster) e vicios a evitar
(como 'copiar' das traducións en castelán). (calquera cousa neste aspecto,
non hai + ca preguntar/pedila)

Para facer máis amena a presentación (e isto é un consello persoal froito da
miña modesta experiencia facendo presentacións) é que incluades pantallazos
de ferramentas, webs etc das se esteades a falar e que nunca carguedes as
presentacións con exceso de texto. O de facer chistes xa é pra masters, LoL!.

Aconsellovos tomar tila ós dous de cando en cando, rapaces:

> A min o que me fai churrasco o procesador son o oo.org, así como
> algunha ferramenta feita en java, e achántome. Co ff non, hai tempo
> que o mandei a paseio.

Os kdeeiros tamén estamos case obrigados nas grandes distros a instalar  GTK+
(eu de feito teño instalado KDE4, KDE3 e GNOME completo e non por vicio) e
creo que non o vociferamos tanto que o temos que instalar e que vai pior e
que é feo coma o demo... (:) e tomese con humor). Así como hai grandes
aplicacións feitas en GTK+ tamén en Qt así que queima-lo ordenata pode ter os
seus beneficios. (Estou de acordo co de java e inda que tamen quixera non me
dou desfeito do ff). Supoño que pedindo que cho pasara noutro formato
aforrabades a discusión.

Aburiño!

Responderlle a