2008/3/1, Leandro Regueiro <leandro.regue...@gmail.com>:

> Vou ver se atopo algo na páxina da guademy.

> así.
>
> Que teima tedes os kdeeiros en fastidiar á xente que usa o resto de
> escritorios: que cargar qt quéimanos o ordenador, home!!! En todo caso
> moitas gracias e intentaremos aproveitar as vosas aportacións.

Como me dou por ofendido, vou subir o ton desta resposta.

A ver, estudante, eu haberá catro anos que me alonxei por fin dos
círculos experimentadores, e non teño novas das ultimísimas novidades.
Se coñeces outra ferramenta de "mindmapping", os meus parabéns, pero
agora, se ques abrir este ficheiro, fódase.
A min o que me fai churrasco o procesador son o oo.org, así como
algunha ferramenta feita en java, e achántome. Co ff non, hai tempo
que o mandei a paseio.

Sen outro particular, un atento saúdo,

PD: Vaia, non engadín nada acerca dos glosarios.