2008/4/27 mvillarino <mvillar...@gmail.com>:
> Olá, Leandro:
>  O de "dual head" (configuración onde unha tarxeta de vídeo cun único
>  chipset xestiona dúas saídas de monitores independentes, i.e., onde
>  cada monitor mostra unha imaxe diferente), poderíamos deixalo como:
>  - Sistema con dous monitores. Sistema con monitor dual.
>  - Tarxeta para dobre pantalla //pantalla dual.
>  - Monitor/pantalla dual.
>
>  Está pouco traballada

Home, algo é algo, ainda moi non me convence. A ver se na xuntanza
tamén se fala de que poidamos ter acceso ás traducións que se fixeron
para o MS WIndows e mailo MS Office... igual podian axudar. O que si é
moi necesario é ese opentran de todo o que haxa traducido ó galego.
Ata sería boa idea facer que tamén devolva as entradas dos glosarios
se houbera esas palabra neles (esperemos que se unifiquen, así sería
menos traballo).