Eu agora enténdote perfectamente (no seu momento non).

Escribín a Mozilla-Europe queixándome pero supoño, que igual ca na 2.0 e
agoran na 3.0, cando saquen a 4.0 o señor de turno dirá exactamente o mesmo e
todo seguirá igual. E dicir que os bug, e os correos e os periodistas que
pregunten serán tiranamente ignorados.

Responderlle a