Coincido coa opinión de Jacobo.
Entendoche e sinto exactamente o mesmo.
Votei ano e medio sen que esa xentiña de mandamaseis nos fixeran caso.
Xa pensei que era o unico, polo menos agora vese ben a actitudes dos
xefexefemandamaseis e a nosa.
Menos mal que ahi estan os arquivos, as listas e suas datas para quen queira
comprobar dos que fixeron algo e dos que non. Inda han pensar os xefexefes
que nos chupamos o dedo.

A ver se un dia na fundación Mozilla fan limpeza
unha forte aperta

Mariano

Responderlle a