2008/5/21 Ramon Flores <fa2ra...@usc.es>:

> Eu alucinei cando vin a nova. Penso que o axeitado é enviar unha nota
> esclarecedora a Vieiros. Estou case certo de que a publicaran, xa que entre
> outras cousas eles xogaron un papel importante cando lanzamos o Xis.
>
> Un saudo
> Ramon

Eu flipo ca cara do tío ese... Non desesperes Jacobo, ti vas moi ben
en Debian. Apoiarémoste en todo, menos no caso de que intentes
conquistar o mundo cunha especie de carrachas modificadas
xenéticamente...

Estou ca idea de enviar unha nota de prensa. Podemos enviala a outros
medios coma codigocero, a chuza, a mancomun e a outros...