On Mon, May 26, 2008 at 9:00 PM, Nacho <nacho.r...@gmail.com> wrote:
> O problema é que vou usar inhibit en moitas cadeas relacionadas co applet
> inhibit.
> Debería de poñer inhibir en todas as cadeas para non liar ao usuario
> ou dependendo do contexto poño unha cousa ou outra?

Uff, a cousa é máis chunga do que parecia. Depende. O que faría eu é
intentar usar esa tradución en todas partes, pero se vexo que nalgures
non cadra ben, entón consideraría outra tradución nova, que intentaria
usar en todas partes a non ser que quede mal noutra parte. Nese último
caso habería que usar traducións diferentes dependendo do contexto.