Marce

Non vou poder responderche inmediatamente estou a mil e necesito localizar
primeiro as notas. O que eu empreguei non funcionaba con ext3 e consistía
nunha primeira lectura do sistema de ficheiros que tardaba bastante
tempo (era como poñelo en modo promiscuo ou algo así), despois facer a
busca polo nome do ficheiro, ver o contido do apuntado polo inodo e
despois restaurar a un ficheiro temporal doutra partición. Eu non
desesperaría, tomaríamo con calma e sobre todo non me precipitaría a
facer cousas sen lerme ben antes a documentación. Cunha única primaria
sen lvm ou cifrado un ficheiro borrado o sobreescrito debería ser fácil
de recuperar, a non ser claro que haxa un fallo físico do próprio disco.

Miraches o messages a ver qué pasou? Fíxate antes da data do casque:
problemas coa controladora? Seeking skips? Disconnect on error? Lánzalle
greps aos logs con 'hdb' case insensitive. Emprega hdparm para encendelo
e apagalo é fíxate no ruído: bucles? clacks?

En fin, que antes de poñerse a fedellar no filesystem, descarta erro
físico do próprio disco (xa me supoño que funcionará ben e que o
problema estivo na ram) e así a min dasme algo de tempo (ou a quen sexa
para que te conte o seu truco si se da o caso).

E digo eu que igual era bó seguir a conversa en privado pra non darlle a
brasa á peña. Se ao final consigues recuperalo cóntaslle o tema e todo
ese correo que lles aforramos.

Saúdos,

mvillarino escrebeu: