2008/7/29 Miguel Branco <bandu...@gmail.com>:
> Si, son as Illas Feroe. Fixen un calco sen querer. Mira que o revisei. Eu
> creo que as Lei de Murphy teñen que dicir algo de canto máis revisas unha
> cousa máis fallos che quedan sen ver.
>
> Está e-publicado (creo)... así q e ná.

> o que haxa eses frikis resérvoo pra outro artigo, lol. Non, agora en serio,
> pasóuseme... resúltame incrible que sexa unha lingua que se lle dea a xente
> por aprender e tal que...

A min o que realmente me segue dando que pensar é que teña asignado un
código ISO!! Por certo, e ainda o vin hoxe outra vez, non oiras falar
do experimento dunha parella que lle falou el en klingon e ela en
inglés ó seu fillo para ver o que pasaba?

> Hai un carteliño que pon colabora e logo aparece unha escueta intro, moi
> escueta.Habería que revisala... (futuro, polo menos para min)

Igual si. En todo caso penso que respecto ó que habia na web anterior
foi un gran avance.