> Non o é. Só é o núcleo do sistema operativo, sen servizos e userland
> non opera nada.
si, si, é evidente. O que pasa é, como lle explican nu cacho breve cal é a
diferenza entre Linux e os DE?. Por iso usei intensivamente Linux coma
sinónimo de Linux/DE

> leva agá: hostes (pero  non sería mellor algo menos militar?)
Apuntado

> Home, podias pór a KDE. E quen traduce o núcleo Linux???
Nótase que onte estaba eu de resaca de festas, si, se poño FF tamén hei poñer
KDE e Gnome!.

Isto vai en xeral, hei modificar bastante a última parte do artigo e omitir
moitas das explicacións que fago.

Responderlle a