O Thursday 31 July 2008 15:34:02 Xabier G.Feal escribiu:
> Ola,
>
> ben, acabo de instalar a 4.1. Déixovos varios meses sos e só sodes quen
> de acadar un 92% de merda. E aínda andaredes coa cabeza alta, o que hai
> que ver. Sodes uns incompetentes, maleantes e vagos. Non pode ser.

eh!!?. Home, se queres a isto respóndoche no mesmo tono pero non creo que me
deba rebaixar tanto. Só vou dicirche unha cousa, e non sei se che dá o
coeficiente pra enterder isto pero, isto vai de VOLUNTARIOS. Xente con vida
social e laboral..., sabes?.  Que tamén, como dis incompetentes, se queres
falar, igual tamén podemos falar da túa competencia coma coordenador.

Responderlle a