O Martes 05 Agosto 2008 12:40, Leandro Regueiro escribiu:
> Eu entendín que ía de broma, xa teria collóns que el vos criticara se
> nin sequera é capaz de vos coordinar.
Carallo neno, iso si que soa forte :-(

> Tamén é certo que unha vez que alguén se sentiu insultado non está de
> máis que el pida desculpas. Calculo que iso será dentro dun mes debido
> ó seu gran nivel de relación e comunicación convosco (así é como se
> lle devolven).

Eeee! a ver, que carallo tes ti que dicir de ninguén a quen lle caiu a vida
real de riba? Eu teño contacto con xabier.

> Por certo, ánimo ós de KDE, pero só ós que traballaron para chegar aquí :)

Na actual lista de últimos editores de ficheiros están, entre outros: xixirei,
xosé calvo, miguel branco, gonzalo h. castilla, xabier g. feal, eu e non
lembro se alguén máis. Ademáis está a xente que nos deixou hai tempo, como
jesús b. álvarez, Verónica Fernández Couce, Martina Ramilo Pereira, e máis.

De todos eles queda algo en kde4.

--
Best regards,
MV