> Na actual lista de últimos editores de ficheiros están, entre outros: xixirei,
> xosé calvo, miguel branco, gonzalo h. castilla, xabier g. feal, eu e non
> lembro se alguén máis. Ademáis está a xente que nos deixou hai tempo, como
> jesús b. álvarez, Verónica Fernández Couce, Martina Ramilo Pereira, e máis.

Xa vexo que eu non aparezo por ningures. Non hai máis xente en KDE? En
http://trasno.net/kde:inicio vexo ademais a I. Seoane, P.Suárez,
Rodrigo Boado. Jesús hai como dous anos que non sei nada del, o mesmo
ca de Gonzalo (ainda está vivo?), de Martina escoitei algo, pero non
sabia que tamén houbera outra muller no grupo, os de KDE arrapañades
con todo!!