O Martes 02 Setembro 2008 20:27, Miguel Branco escribiu:

> um; a ver se me aclaro; isto implica que una parte importante  dos
> tradutores son os propios desenvolvedores?

Non, iso significa que en setembro-outubro hai unha chea de modificacións nos
textos, da orden das 1K cadeas ao mes.

> non é que se pode recliclar traducións de trunk para
> ás anteriores? (con respecto 4.1 entendo que moitas cadeas van ser
> iguais**).

Pois si, e hai varios métodos (á parte do msgmerge puro e duro):
-Con Lokalize, o modo de unión (non lembro como o traducin: merge mode),
descrito na documentación (consultar os rexistros da lista de correo).

-Con pology: hai un xeito de convinar os ficheiros de dúas versións /stable e
trunk/ nun único ficheiro __reunido__, ese tradúcese con calquera catt, como
kbabel, e despois faise a división nas dúas gallas, que hai que entregar como
sempre.

> ** non o comprobei pero creo que te encargas de subir á 4.1, ou non?

Pois si, tamén o vou actualizando. Case non supón traballo.

--
Best regards,
MV

Responderlle a