Por que ten Kate o atallo de "Axuda" no _x_ e dolphin no _a_ ?
Non quedo moi convencido tampouco do "Ir para" (e iso que é miña).
Suxestións? _Nota: "Ir" a secas desestimeino por ser moi curto, no
Konqueror de KDE3 case non se ve entre as outras entradas do menú.

Non Gimp coindicen os atallos de Ficheiro e Ferramentas.

> Non lle encontrei nada que criticar. Ho...

Eu tampouco, excepto o de riba (que non é da presentación, senón do
traballo feito)

>  Iso si, aínda me entero agora de que o de TRAdutores Sen NOme foi un
>  significado buscado a posteriori de chamarmos TRASNO.

Responderlle a