2008/11/11 Miguel Branco <bandu...@gmail.com>:
> Habemus presentación na akademy... e taller de localización (xa sabes Marce,
> vai pensando con que entreter á xente, ;) )... e si, puiden escoller un título
> menos rimbombante pra expo... pero non é o meu estilo, LOL.

Vale, co-autor!

Tes pensado algo dos contidos?
A min o que se me acorre é coller o resumo da reunión esta á que
fostes (g11n-2) e combinalo cunha sesión ordinaria de traballo,
facendo que mais ou menos haxa que elaborar unha bbdd coas traducións,
empregar un ficheiro auxiliar, e pesquisar información na rede.
E todo isto con kbabel, que aínda non emprego kde4. Supoño que tu
poderías facer o mesmo con lokalise. Ou termos un portatil con 2
sesións abertas (a túa e a miña).
Iso xa o veremos.

En principio o único material que teño pensado empregar son mapas de
ideas do kdissert (por iso de pasálos a outro formato), e talvez
algunha nota.

Responderlle a