On Wed, Dec 31, 2008 at 7:54 PM, Marce Villarino <mvillar...@gmail.com> wrote:
> O Mércores 31 Decembro 2008 15:07, Jacobo Tarrio escribiu:
> Ups, non estou aínda moi posto nos detalles estes.

Non sei se isto saiu porque alguén viu o OpenTTD na lista de programas
que pode interesar traducir, onde eu o puxen sen saber quen é o
tradutor, nin de cando é a tradución. O que si podo dicir, porque
viciei o ano pasado demasiado ó xogo este, é que a tradución non é boa
(ten castelanismos e moitisimos hipergaleguismos). Por outra banda
usan un formato raro e creo que se traduce por web, e por se fora
pouco non controlo nada do xogo, así que non me anima moito traducilo.