2009/3/9 Adrián Chaves Fernández <adriyeticha...@gmail.com>:

> No caso da virtualización, teño escoitado falar de anfitrión referíntose ao
> sistema operativo sobre o cal está o sistema que virtualiza outro sistema. Eu
> o considero máis axeitado que host.

Moi certo, non considerara esa posibilidade. Entón para ese ámbito
deixamos esa tradución, pero non se debe usar fóra dese ámbito da
virtualización.

> Por outra banda, eu, se non traducise Servidor (o que adoito facer porque o de
> nome acostuma sacarse sempre do contexto), poría Nome d_o_ servidor. Son o
> único?

Quizais non o debin ter feito, pero cando xuntei os resultados non
diferenciei entre "nome de servidor" ou "nome do servidor" e cando
xuntei todo quedou así. O mesmo pasou con "nome da máquina", cadroulle
quedar así. A verdade é que esa diferenciación non a vexo moi clara.