Xa que preciso dispor de qt/X11 (3 e 4) e como non o atpopo por ningures en
galego preguntome... estará alguén a traballar nel? poñome eu a facelo?

No segundo caso, alguén pode decirme como (ou facelo por min si ten o medio)
subir o qt_gl.ts cara os desenvolvedores?

O mesmo ocorreseme con qt_linguistic (que xa o teño en galego na miña
máquina e podería facelo para "es")

Agardo novas

MB

--
"Por favor, non me envíe documentos con extensións .doc, .docx, .xls, .xlsx,
.ppt, .pptx

Instale OpenOffice dende
http://www.mancomun.org/index.php/component/option,com_content/task,view/id,368/Itemid,113/...,
é LIBRE, DE BALDE, totalmente LEGAL, funciona mellor que outros paquetes de
oficina, e está en continuo desenvolvemento."

Responderlle a