O Xoves 06 Agosto 2009 13:45:48 Leandro Regueiro escribiu:

Tes razón, non reparara no erro. Eu eliminaría no artigo 9º onde se di que os
membros honorarios non teñen dereito a voto e concederíalle telo. Non así co
caso dos patrocinadores. Inversamente, tamén se pode excluír aos honorarios
onde se di 'agás xuvenís e patrocinadores'. Vos diredes se tedes preferencias.

> Vale, quizais non vos decatarades do feito de que un socio honorario
> ten voz pero non voto, e se é presidente tamén ten voto que pode ser
> decisivo a veces.

> Home, para min que hai máis posibilidades ca esas poucas, pero se se
> pode dar o caso seria mellor especificar un método de desempate, como
> outra votación ou algo.

sen problema, engado un punto máis e vía

Grazas pola revisión!

Responderlle a