> tal e como están agora mesmo redactados:

> si

Vale, quizais non vos decatarades do feito de que un socio honorario
ten voz pero non voto, e se é presidente tamén ten voto que pode ser
decisivo a veces.

> [...]
>        z       w       y
> a       3       2       1
> b       1       3       2
> c       2       1       3
> E       6       6       6
>
> Penso que non habería máis posibilidades, é dicir que non sería posible o
> empate entre menos candidatos ca votantes.
>
> Non son as probabilidades de que se dea moi baixas? Fará falta incluír o caso
> de empate? total a asemblea xeral ten poder de decisión inmediato. senón
> engado un punto vi. e que se decida en asemblea desfacer o empate.

Home, para min que hai máis posibilidades ca esas poucas, pero se se
pode dar o caso seria mellor especificar un método de desempate, como
outra votación ou algo.