O Mércores, 12 de Agosto de 2009 19:46:38 Manuel A Vazquez escribiu:

> Agora ben, esa tradución data de 2002 e aínda non foi actualizada polo
> actual equipo de tradución. Somos poucos e facemos o que podemos... Por
> iso, moitas grazas polo aviso. Se atopas máis erros, xa sabes a quen llo
> comunicar...

Olá,

pois xa está rematado e entregado o kxsconfig. Como me apoiei nunha
transliteración desde o portugués + revisión manual, non me foi posíbel saber
que cousas viñan do ficheiro de OpenDOZE e cales eran erros do equipo
portugués, pero podedes empregar o ficheiro como apoio para unha revisión (coa
sincronización primaria de Lokalize).

Vémonos

Responderlle a