2009/10/16 Felipe Gil Castiñeira <felipe...@gmail.com>

> páxina
> isto
> chapuza
> >

> Ola Miguel,
>
> Estiven xogando un pouco co estilo. Se queres úsao como punto de partida
> para o documento definitivo.
>
> Un saúdo.
>     Felipe

Eu estaba a botarlle un vistazo, pero gústame moito a túa versión... non
coñecía nin scrbook nin scrpage2. Sempre usei fancyhdr, pero creo que vou
cambiar. Usar Times tamén é un acerto, dá mellor acabado.
O único que engadiría sería a opción openany en caso de que se queiran
eliminar páxinas en branco entre capítulos, pero creo que impreso queda
mellor tal como o tes ti.

--

Xabier Villar

Responderlle a