Ola:

Comezo a presentarvos unha idea que nos últimos meses me rondou.

Actualizar  e sobre todo corrixir a tradución do mailman.
Agora mesmo están no proceso de incorporalo ao launchpad.

Desde hai uns anos, e aproveitando  o traballo da uni de Vigo (sinto non
recordar o nome de quen me pasara os ficheiros)
incorporei a tradución que podedes atopar actualmente no mailman en galego.

Ten bastantes erros e sendo o software que é.. vou tratar de actualizalo e
corrixilo.

Polo que vexo, aínda non se pode traducir en launchpad.. eso sí, xa se poden
obter os PO.
https://translations.launchpad.net/mailman

Bueno, resumindo, para a semana gustaríame comezar co mesmo.
Calquera que se anime non ten máis que dicilo e repartimos traballo

Saúdos.
Javier Rial

P.D.: Por certo, o meu login de launchpad:
https://launchpad.net/~dev.fjrial

Responderlle a