Ola,

Vou por partes, en canto a Trasno. estamos aínda realizando os trámites de
asociación así que a nivel orgánico realmente non podemos funcionar como tal.
Inda que si como colectivo podemos expresar o noso apoio á continuidade da
oficina. O problema non só afecta á oficina da UDC senón a da UDV e USC, non
é?. Así que o fagamos nun sitio terá que ser simétrico co que se faga nos
outros; así que, gustaríame saber se alguén máis se está movendo nas outras
universidades.

Con todo, penso que esta é unha boa ocasión para estrear o sistema de voto que
vai nos nosos novos estatutos :) .

Logo, persoalmente apoio totalmente que se faga presión na UDC para que asuman
o financiamento da oficina. Se no GPUL ou outras asociacións da UDC se moven e
me axudan, estou disposto a pedir unha reunión co reitorado para interceder
pola oficina ou o que vexades conveniente.  Obviamente, representarei a trasno
como presidente en funcións ou non dependendo do que decidamos por votación.

Saúdos,

Miguel Branco

Responderlle a