2009/11/12 Pablo Belay Fernández <pbe...@gmail.com>

> [...]
> da UDC serán aprobados pronto.
>
> Se lle ofrece a Trasno formar parte porque cremos que lle é interesante e
> porque forma parte da historia da Faculta de Informática da Coruña. Ainda
> que non esteades constituidos de forma legal non quita de que non existades
> e sexades outro colectivo máis.
>
> Eu persoalmente creo que é un acerto apoialo e arrimar ombro en todo o que
> teña que ver co software libre, a localización e a normalización da lingua.
>

> Concordo con todo, agás no de lanzarnos a piscina xa que antes terá que ser
decidido, polo menos, pola xunta de Trasno.

Estas son opinións miñas, como dixen a título persoal, e non digo que non se
faga, senón que debemos "acordar" o que se faga, so iso. Engadín que a
título persoal, cada un de nos ...debería apoiar esta iniciativa... :)

Agardemos que o noso "presi" faga as consultas e se decida.

> Pablo Belay Fernández
> www.belay.es/

.ppt, .pptx

galpon_min...@conf.jabberes.org