Creo que de momento non temos nada localizado neste campo e pode ser
interesante.

A comunidade residente en España é a 3ª a nivel mundial. Calibre non é
un lector senón un xestor-produtor deste tipo de contidos. Parece ser
que está tendo bastante éxito nun sector que aínda está dando os seus
primeiros pasos.

Total users: 755728 (for calibre releases from Aug, 2009)

https://edge.launchpad.net/calibre

Ao mellor hai algún outro proxecto máis avanzado ou máis recomendable
neste campo; se non é así animo a axudar na tradución. É un pouco
avant-la-lettre porque eu non teño, nin uso ebooks pero vaia, para
estarmos en VANGARDA :-D

Responderlle a