Ola,

Recórdovos que a asemblea é mañá.
Sinto non ter pasado a orde do día con máis detalle, mañá
preguntádesme o que queirades. Se mañán non hai quorum, haberá
asemblea vía IRC nuns 15 días.

Estatutariamente correspóndeme, mais ben a toda a directiva, propoñer
a quen ocupa os valeiro na directiva. Pensei en Sito como vicepresi e
Xosé como tesoureiro. Mañán xa arranxaremos isto.

Outra cousa, estou des/mal conectado a internet estes días, así que e
especialmente para mañán, collédeme no número de tlf da asociación,
600519089 ;) . Os que cheguedes antes de hora e queirades comer na
city, avisádeme e se alguén chega á estación de tren e non quere ir a
pe ata o sitio, que me avise porque antes da hora andarei por cerca de
alá.

Saúdos!

Responderlle a