O obxetivo é crear unha web colaborativa na que diferentes usuarios
participan traducindo aplicacións, subindo previamente os arquivos
necesarios ao servidor.
A diferencia básica é con outras ferramentas ven sendo que diferentes
usuarios poden colaborar simultáneamente na mesma traducción, aportando as
súas traduccións e/ou votando as propostas de outros usuarios. Coas
propostas máis votadas componse un arquivo final que os usuarios poderán
descargar para poderen empregar pola súa conta.

Estiven buscando algunha comunidade similar e non atopei ningunha, mais
pode que xa haxa cousas parecidas.

Como xa dixen no correo anterior, quedan ainda bastantes cousas por
engadir, como por exemplo a posibilidade de editar arquivos .yml de ruby,
para poder traducir a mesma aplicación. De momento só é válida para
arquivos .po e pot.

Manel Villar
Cerca,74 1ºD
15365 Cariño