2012/7/9 Manel Villar <mane...@gmail.com>:
> O obxetivo é crear unha web colaborativa na que diferentes usuarios
> participan traducindo aplicacións, subindo previamente os arquivos
> necesarios ao servidor.
> A diferencia básica é con outras ferramentas ven sendo que diferentes
> usuarios poden colaborar simultáneamente na mesma traducción, aportando as
> súas traduccións e/ou votando as propostas de outros usuarios. Coas
> propostas máis votadas componse un arquivo final que os usuarios poderán
> descargar para poderen empregar pola súa conta.
>
> Estiven buscando algunha comunidade similar e non atopei ningunha, mais pode
> [...]

Se deixamos fóra a posibilidade de que os propios usuarios suban os
ficheiros a traducir, xa hai plataformas e comunidades bastante
coñecidas como Pootle, Transifex ou Launchpad. Quizais Transifex
permita subir ficheiros, pero non o sei seguro. Hai outras plataformas
que permiten subir os ficheiros, pero non cheguei a investigalo a
fondo nunca. Haiche todo un mundo aí fóra :)

> Como xa dixen no correo anterior, quedan ainda bastantes cousas por engadir,
> como por exemplo a posibilidade de editar arquivos .yml de ruby, para poder
> traducir a mesma aplicación. De momento só é válida para arquivos .po e pot.

Deica