Boas.

Aínda non conseguín o posto. Presentamonos 9 persoas e desas persoas,
só 2 pasaron o corte. Estou eu con 30 puntos e a técnica que tiña a
OSL da UDC, que ten 25 puntos. O resto non chegou ao mínimo, 25 puntos
e non pasou o corte.

Este xoves, día 12, ás 9 da mañá temos entrevista persoal. A ver que
pasa, un dos dous será o novo coordinador o coordinadora. Non se pode
decir nada, xa que aínda non se sabe quen será o escollido.

Grazas por querer que sexa eu, pero non depende de min, senón do
xurado. Xa vos aviso do que sexa.

Saúdos.