Alba, do que eu lembro de cando a coñecín, pareceume boa rapaza mais non
sei ata onde chega o seu compromiso co SwL. Pola contra, contigo sabemos do
teu compromiso coa comunidade e creo que ese é un valor insubstituíbel.
Do seu expediente (de Alba) chamoume a atención os 0 (cero) puntos en
«Coñecementos en  Integración e uso de contornos de escritorio gráficos
para Linux: Gnome, KDE» :(

Desexo, polo ben da OSL, do SwL e da comunidade, que acades o mellor
resultado nesa entrevista.

2012/7/10 Enrique Estévez Fernández <keko...@gmail.com>

> Boas.
>
> Aínda non conseguín o posto. Presentamonos 9 persoas e desas persoas,
> só 2 pasaron o corte. Estou eu con 30 puntos e a técnica que tiña a
> OSL da UDC, que ten 25 puntos. O resto non chegou ao mínimo, 25 puntos
> e non pasou o corte.
>
> Este xoves, día 12, ás 9 da mañá temos entrevista persoal. A ver que
> pasa, un dos dous será o novo coordinador o coordinadora. Non se pode
> decir nada, xa que aínda non se sabe quen será o escollido.
>
> Grazas por querer que sexa eu, pero non depende de min, senón do
> xurado. Xa vos aviso do que sexa.

> [...]

Membro de «The Document Foundation Projects» http://gl.libreoffice.org
Membro do «Grupo de Amigos GNU/Linux de Pontevedra (GALPon)»
http://galpon.org
Membro de «Proxecto Trasno» http://trasno.net
Co-coordinador do proxecto «GALPon MiniNo» http://minino.galpon.org