Teño:

- Código fonte:
  - kde/KDE/calligra/[código fonte do módulo]
  - kde/trunk/gl/messages/calligra/kexi.po
  - kde/trunk/scripts/lokalize/opensrc.py (e configurado no proxecto xunto con
outros dous).

Xulgando polas seguintes liñas do guión:

ourPath=([p for p in sys.path if p.endswith('/scripts/lokalize')]+[''])[0]
ourPath+'/../../../KDE/kdebase/'+s+'/'+package

Entendo que teño as rutas de acordo co que se espera.

Pero ao premer nas ligazóns ao código fonte dende Kexi, sáltame unha xanela de
diálogo coa mensaxe:

«Non se poden abrir os ficheiros de fontes porque non ten cargado ningún script
para facer tal cousa. Consulte o manual de Lokalize para ver exemplos de
scripts e como integralos no seu proxecto.»

Estou a empregar Lokalize 1.4.

O Luns, 16 de Xullo de 2012 08:20:13 mvillarino escribiu: