2012/8/3 Fran Dieguez <lis...@openhost.es>:
> E que tal se a colgades nunha url?
>
> Digo porque eu sempre tenho conexión e así pode ser un servizo máis de
> Trasno.

Finalmente decidiuse non facer iso. Para as consultas en Internet xa
temos o Glósima ou o Terminator. Agora mesmo non están publicadas as
últimas cousas, pero cando teñamos tempo moveremos toda a terminoloxía
a Terminator e publicarase toda a terminoloxía pendente.

A páxina de consulta dinámica está pensada para aquela xente que non
ten conexión á Internet, ou que dispoñendo dela prefire consultar unha
páxina local por razóns de eficiencia.

Deica