> Cona! Pensei que tiñamos mais tempo... teño extragear-utils rematado, para
> extragear-sysadmin aínda me falta un pouco e darlle unha revisión en
> profundidade. Chegaría a tempo se che mando extragear-utils ou é mellor que
> espere?

Pois eu tamén pensaba iso, pero xa vés! De calquera xeito o prazo
segue aberto, só cambia o que traballar.

Mellor vai enviando o que vaias acabando. E a ser posíbel NON
respondas a mensaxes nin sigas fíos.

O xeito de traballar con scripts pensárao para usar este fluxo de traballo:
trasno_firsttime.sh -> anovar.sh gl -(traducir)-> empaquetar.sh ->
correo electrónico.

Respecto do de traballar en trunk ou stable, é cuestión de configurar
o proxecto tendo en conta isto:
http://docs.kde.org/stable/en/kdesdk/lokalize/file-sync.html

Deste xeito podes ter dous proxectos: un para trunk e outro para usar
temporalmente; neste estarías a traducir o stable e terías como galla
trunk (con anovar.sh colles todo de calquera xeito).
Iso si, terías que ir empaquetando o traballo en stable, e logo, cando
saia, xa podes volver ao proxecto de sempre (trunk), e has ter todo
aí, traducido e listo para empaquetar.

Estou para calquera aclaración.
Marce