2013/10/1 Leandro Regueiro <leandro.regue...@gmail.com>:

> Ola,
> non sei cal pode ser o problema. Xa para enviar a tradución ao
> Translation Project hai que facer bastantes números porque o robot é
> moi esixente, así que me parece raro que xurda algún problema. Se
> podedes concretar un chisco máis cales son eses problemas entón
> pódense arranxar as eivas que teña o ficheiro.
>
> Deica

O problema "era" que non se descargaba o po na ligazón do Translation
Project. Foi un problema puntual, agora xa si (aínda que non sei por
que o navegador o descarga como ficheiro .po e non o abre en liña
(mentres que o castelán si que o abre).

O que segue sendo un problema é que Launchpad non importou a tradución
aínda que a definición do bash de Launchpad indica claramente que o
pilla de upstream.

Ao final, fíxeno manualmente. Collín o teu ficheiro e fixen unha
actualización do ficheiro de launchpad e logo metino na cola de
importación.

E este é o resultado:

Hello Antón Méixome,

On 2013-10-01 19:58z (19 hours 18 minutes ago), you uploaded 490
Galician (gl) translations for bash in Ubuntu Saucy package "bash" in Launchpad.

This mail is to notify you that all translations have now been
imported.

Thank you,

The Launchpad team

Agora quedan 58 cadeas porque o de upstream non está completo, claro.

https://translations.launchpad.net/ubuntu/saucy/+source/bash/+pots/bash/gl/+translate