Primeiro, ola a todos. Presenteime hai un tempo e desaparecín por miles de
motivos.

Sobre o de Mozilla: Keko, xa cho comentara no seu día: conta comigo.
Ando desaparecida porque partín a man e non escribo moi alá co teclado...

Se ao final vou á xuntanza, vémonos aló e falamos; se non, imos falando por
internés.

Saudinhas a todos!
El dia 04/01/2014 12.50, "Enrique Estévez Fernández" <e...@keko.me> va
escriure: