inda considérase unha redución da conxunción/adverbio pleno «aínda».
En tempos dicíase que era como "pro" (pero) ou "pra" (para). A
preferencia polas formas chamadas "plenas" na normativa é a que levou
coherentemente a privilexiar "aínda" no estándar ao punto de condenar
as demais.

Por certo, que me resulta unha enorme sorpresa comprobar que agora se
aceptan tanto pra, pro como inda... serán restos da etapa ferriniana?