Respecto do defecto do corrector:

Si que aparece a proposta correcta, quizais un pouco abaixo de máis.
Debe ser porque se considera un erro de teclado en lugar dun erro
léxico e por iso aparecen outras opcións alfabeticamente máis
próximas.
Non o sei pero supoño que a única maneira de melloralo sería facer
unha regra específica pero como o caso máis frecuente é o da minúscula
(e ese trátao ben) creo que non paga a pega.