Ésa é unha boa pergunta que procuro respostar aquí
https://chuza.gal/t/sobre-chuza-gal-chuza-org-e-oque-gal/82

A verdade é que iso do galego non sei como vai con sitios como gadis.gal,
que teñen como lingua de cabeceira o castelán. Nós incluiremos o galego
polo menos como opción do interfaz en canto saia a nova versión do
Discourse. Se os usuarios votan termos galego como lingua preferente, pois
estará. Se traedes 100 novos usuarios e votan termos a norma oficial como
primaria, pois seguramente gañaredes. En calquera caso os usuarios poderán
personalizar o seu interfaz para usaren o que queiran.

Precisamos administradores, moderadores e mesmo usuarios no novo Chuza.
Calquera que saiba disparar unha arma vale, digo contribuir ao novo sitio.
Na actualidade non hai ningún foro clásico na rede galega. Os Arquivos da
Meiga é un foro especializado, por exemplo. Mentres tanto, na española hai
centos, os mais deles bastante cutres e ainda así funcionando ben. Se
queredes usar a nova web, perfecto. Se non, pois non pasa nada. Como
vexades.

Saúde!

Manel Villar
Paulsborner Str. 9