O 23 decembro 2015 15:19, Marcos Lans <marcoslansga...@gmail.com> escribiu:
> Vexo que hai xente traducindo que está usando o tratamento persoal Vostede o
> outros o informal Ti. Conviría aclarar cal é a opción. Tendo en conta que en
> Chuza se usa o informal opino que deberían usalo tamén aquí.
> Tamén vexo que algunha persoa está traducindo Topic > Tópico no canto de
> Tema.
> Like > Mola...En fin.

 A ver, culpable eu mesmo.

Partín da seguinte premisa que é discutible: o uso máis probable é na
comunidade Chuza, é un "foro" de vida "horizontal", informal e suxeito
a evolución propia entre a obviamente está o de afinar algúns aspectos
da súa tradución para que acaian ben. Que estamos traducindo sen ver,
intuíndo, por certo.

Optei polo tratamento informal, ti
Tópic, pode ser tema, fío, asunto, cuestión, consulta, etc ... entendo
que tópico, ademais de ser tan galega como trópico, non debería chamar
a atención ao usuario dunha comunidade de opinión ou discusión afeita
a agregadores, foros, etc. O gl. Tema, ente nós está asociado ao en.
Thema.
O de Like = Mola. A alternativa que se me ocorreu espontaneamente ao
"Gústame". Cando pensei en Gústame, asocieino a Facebook e deume por
escapar, polo non, porque para min "Gústame" é en realidade unha
tradución descaradamente inspirada na do castelán. Que decimos, no
rexistro informal, cando algo nos "enche o ollo": güai, mola, chachi,
... pois por aí.

Polo demais xa o dixen:
"Sería conveniente poñerse de acordo tanto para facelo como para o
estilo."

Pola miña parte, despois de contribuír cun par de centos de cadeas, xa
digo que non vou seguir  - falta por asumir o compromiso da categoría
"cultura libre" por parte de Chuza :-D

Bon Nadal!