On Wednesday 27 September 2006 12:13, Nir Soffer wrote:

> RSS זה דבר נפלא, אבל מתאים למעקב שעושים
> כמה פעמים ביום.  לעומת זאת אם אני עושה
> מנוי להודעות דואל במוין, אני מקבל דואל
> על כל שינוי מייד לאחר השינוי, ויכול
> להגיב עליו במהירות. זה מאפשר soft security
> בוויקי.

יש תוכנה בשם rss2email שממירה הזנה של RSS לאמיילים. תוכל להשתמש בה אם תרצה.

> הוויקי שלנו צריך לתמוך לפחות ב־RSS
> לרשימה של דפים חשובים לפי הגדרת
> המשתמש, ורצוי בהודעות דואל.

מדיה-ויקי תומכת בזה. עיין ערך Watchlist.

בכבוד רב,

        שלומי פיש

Shlomi Fish      [EMAIL PROTECTED]
Homepage:        http://www.shlomifish.org/

Chuck Norris wrote a complete Perl 6 implementation in a day but then
destroyed all evidence with his bare hands, so no one will know his secrets.

לענות