pakaro Tuhan bakahandak lain sasudah tuh,
itu lain carito.
nan jaleh inyo masuak narako dulu
sasuai jo hisab amalnyo
dan janji Tuhan memang
kasado manusia ko marasokan narako dulu
sudah tuh nan shaleh2
disalamaikan-Nyo

tapi ngomong2
kok Esteranc Labeh tuh taba saik ka Basri Hasan
Bazer Harson tuh bantuaknya plesetan dari Basri Hasan
alias BH alias Titik tuh
a mukasuid Sutan Rangkayo?
bakasom Sutan ka Om Basri Hasan tu
dek bakecekan pulo inyo masuak narako
sudah tuh..
adolo namonyo Malaikaik Syafril
ondeh..iyo inyo baok buai-baui se Om Titik tuh
dek sanak Esteranc mah
yo padiah baliau ko kironyo
haluih mainnyo
manikam indak taraso...

jo sanak Esteranc ko
taragak pulo ambo bamain
agak sepukul duo pukul
ba'a Sutan Rangkayo
lai lanteh angan?

gusdur st marajo

--- Muhammad Arfian <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Assalaamu'alaikum wr wb
>
> Jeritan Bazer Harson yang dilempar ke neraka oleh
> seseorang yang mengaku
> sebagai Malaikat Syafril (kelihatannya ini Iblis
> yah, karena dalam Islam
> malaikat-malaikat yang dikenal adalah Jibril,
> Israfil, Izrail, Ridwan,
> Raqib, Atid, Mikail, Munkar, Nakir dan Malik)
> didengar Allooh SWT yang
> mengadili seluruh manusia satu persatu pada Yaumul
> Hisab.
>
> Kepada Allooh SWT Bazer mengadukan nasibnya
> tersebut.
> [...]

Yahoo! Tax Center - online filing with TurboTax
http://taxes.yahoo.com/