Nan manulih Benni Inayatullah, Pak Saaf. Lihat di
http://radjanusantara.multiply.com/journal/item/69/Singgasana_Radja_Nusantar
a_Meninggalkan_Adat_Memajang_Agama.

Beni masih bisa kok posting ka Palanta ... jadi kalau ado artikel nan
ditulih di blog, ndak dilarang dikirim ka Palanta. ... :-)

Dapua

Website: http://www.rantaunet.org