Pak Doktor, sanak saudara sePelanta,

Terima kasih memberikan email address pakar pakar Minangkabau ini. selain saya
mungkin dunsanak yang lain juga berhayat untuk mendapat keterangan yang lebeh
lanjut dari pakar pakar ini.

Terima kasih sekali lagi.

Postingan postingan Bapak sebelum ini yang bapak CC kan kepada sejumlah tokoh
penting saya simpan. Alamat email mereka saya simpan dalam fail juga.

Jamaludin Mohyiddin (50+)
(masih belum ada gelaran)-I am just joking

Jambatan Kayu, negeri Anak Dara.
Woodbridge, Virginia, USA

"Dr.Saafroedin BAHAR" <[EMAIL PROTECTED]> wrote: Wassalamualaikum w.w. Sanak
Jamaludin dan para sanak sa palanta,

Website: http://www.rantaunet.org
- Mematuhi Peraturan Palanta RantauNet, lihat di
menyampaikan komitmen akan mematuhi Peraturan yang berlaku.
jalur pribadi.