Pak Saaf jo sanak palanta kasadonyo ...

Jujur sajo sebagai generasi mudo minang -minimal ambo pribadi- , indak
banyak yang yang kami ketahui mengenai sejarah kelam di balik
'penumpasan' PRRI oleh TNI yang datang dari pusat. Apo nan diajakan ka
kami katiko sikolah dulu bahwa PRRI adolah salah satu pemberontakan
terhadap NKRI. That's it.

Kalau pun sejarah kelam dibaliak itu, ambo cuma baco dari Novel 'Si
Bungsu' karya Makmur Hendrik atau dari carito datuak ambo. Juo tentang
beda pendekatan Siliwangi jo Diponegoro nan dikirimkan dari Jawa tu
terhadap urang minang.

Nan ceik lai ambo pahami -sebagian besar ambo simpulkan dari postingan
di milisko- mako setelah PRRI, buliah disabuik makin bakurang urang awak
nan "dibaco" bana di pentas Nasional.

Kok lai buliah, tantu kami tunggu postingan Pak Saaf pakaro 'sejarah
kelam' seputar PRRI nan indak pernah tarangkek ka media massa salamo ko

Afda(L/30)

*******