From: muhammad afdal <afdal.k...@gmail.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Fri, 24 Sep 2010 18:58:07
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [...@ntau-net] Analisa dangka ambo tentang fenomena Etnis Batak

Ado tambahan sekatek tantang urang minang berdasarkan pengalaman ambo, iko
bukan ciek atau do kali tapi ampia pesentase tinggi bana walaupun data ko
indak secara scientific. yaitu "Manuak kawan sairiang, mangguntiang dalam
lipatan" ditahun 90 awal. ambo dijakarta mancubo manantang hiduik walaupun
indak ado dunsanak nan kanduang bagai nan ditapati, ambo bakawan jo urang
manado wakatu itu, ambo awam bana tatang seluk beluk jakarta maso itu. jadi
kawan ikolah nan jo baik hati maagiah tau tantang caro baa supayo tahan
bantiang sebagai pendatang baru di jakarta. pendek kato suatu katiko. ambo
ditarimo karajo di Lippo karawaci tangerang di serahi tugas sebagai manager
dibidang sport recreation dept ( GOlft dan country club). kalau di caliak
maso itu sabananyo bidang disiplin sport management adolah suatu job baru di
swasta dengan banyak berkembang country club maso awal tahun 90.
alhamdulilah walaupun ambo tamatan dari FPOK Padang mampu bersaing jo alumni
jakarta, bandung, dan jogja.

Sabalum ambo di tarimo di lippo karawaciko, ampia satio ado lowongan karajo
nan sasuai jo bidang ambo selalu melamar, katiko di panggia interview ambo
caliak nan jadi manager selalu jawa, kalau indak batak. suatu kali ambo pai
interview di jakarta utara nan datang pado maso itu adolah banyak batak
karano ambo bisa danga dari logatnyo. nan ado  surang jawa, dan ambo si
padang. tapi dalam pikiran ambo alah manduga iko pasti kawan -kawan manager
batak iko dan ciek jo duo salain batak ado surang si padang dan jawa hanya
sekedar formalitas sajo. terbukti 2 minggu kemudian ambo tarimo surek
mangecekan tarimo kasi ateh lamarannya. mungkin di lain waktu anda bisa
bergabung dengan perusahan itu. dan kejadian nan samo tajadi baliak waktu
malamar di cilandak sport & country club. waktu interview kebetulan bosnyo
jawa dari semarang. dan nan banyak datang maso itu 90% jawa ado ciek duo
sajo nan lainnyo hasilnyo alah bisa di duga baraso jawa labiah cendrung
kepado jawa juo.

Yang menyebabkan ambo bisa ditarimo di Lippo karawaci tangerang karano
mangement country club iko dibawah CCA international nan bakantua di NY-USA.
jadi pado maso itu ambo di interviw langsung dek sibule nan namonyo GREG
Coventry.dari siko ambo yakin kalau urang asiang nan ma interview tingkat
objektifitas tantu akan lebih tinggi dan indak ado kepentingan lain selain
kemampuan untuk bakarajo di bidang nan dibutuhkan.

Dek ambo mandapek kesempatan samacam itu, takana dek ambo baa sakiknyo
deperlakukan dek suku lain ditolak lamaran karano indak sasaku jo inyo bukan
kemampuan nan dilieknyo. untuak mangisi lowongan karajo di bidang lain,
seperti pelatih tenis, renang, dan instructur fitness ambo cubo kontak
alumni ambo. dengan harapan bia ado pulo generasi atau geng sipadang nan
bisa marambah bidang Sport recreation iko dijakarta nan biasonyo adolah
makanan alumni jakarta bandung dan jogja sajo. tapi apo nan diharapankan
jauh panggang dari api, etos kerja rendah, pancaliah, banyak anggak jo
saruiknyo, malah mancubo pulo nan manguliciakan ambo urang nan mambao
masuak. kadalam karajo. indak takana wakatu interview joi sibule ambo nan
jadi translater kawanko. mangecek pulo kabakeh urang jawa  baraso ambo iko
indak pandai bagai doh.cuma keberuntungan sajo. kecek urang nan ambo baoko.
maso itu ampia sapuluah urang alumni FPOK padang di dalam itu.

Tapi apa lacur setelah ambo diminta dek panitia SEAGAMES tahun 1998 di
jakarta untuak menanggani pelatnas. kawan nan ambo tinggaka itu ciek - ciek
mulai di geser urang ado nan di parantikan ado nan di geser ditempatkan di
housekeeping dan loundry. pokonyo dibueknyo dek kumpani karajo  nan indak
sasuai jo bidang nan samulo. karano kalau diparantikan tantu kumpani harus
bayia pesangon.

Kapatangko ambo cubo telp kawan ambo nan di jakrta mananyokan keadaan mereka
tersebut. baraso 4 urang dipecat 3 urang kalua dek indak betah lai. dan 3
urang lai masih karajo walaupun indak sasuai jo bidang dan pendidikan. tapi
dek indak ado tampek bakisa tapaso batahan sajo.

Itu sekelumit pengalaman ambo jo si padang. namun baitu ambo alun jaran juo,
tapi untuak kedepan ambo iyo bapaik paik paik bana dulu, kalau rasonyo indak
kamungkin ambo tahan sajo dulu infrormasi itu.

Wassalam

afdal
Arlington, VA - USA