Salut,

Am un NAS WD MyBook World Edition (White Light) căruia i-am schimbat un HDD
defect și l-am recondiționat cu firmware-ul original. Am acces ssh ca root
și mi-am făcut un user local cu drepturi limitate. Mă confrunt cu
următoarea problemă:

Ca root:

/ # ls -ld /shares
drwxr-xr-x    8 root     jewab        4096 Sep 29 18:29 /shares
/ # ls -ld /shares/Kits/
drwxrwxrwx    3 root     jewab          20 Sep 30 12:26 /shares/Kits/
/ # ls -ld /shares/Kits/android
drwx------    2 adrianp  root            6 Sep 30 12:26 /shares/Kits/android
/ # id
uid=0(root) gid=0(root)

Ca user adrianp:

[...]
ls: /shares/Kits/android: Permission denied
~ $ id
uid=503(adrianp) gid=503(adrianp)

Scopul meu e să pot scrie și citi fișiere ca adrianp în directorul
/shares/Kits/android, dar nu înțeleg ce îmi scapă. În mod normal
/shares/Kits e world writable și are și drept de execute, deci ar trebui să
îi pot lista conținutul...

Sistemul e un Linux 2.6.24.4, armv5 cu busybox și optware. Nu pare să aibă
selinux.

Ceva idei?