Cred că dacă ar fi fost bind-mounted, ar fi apărut în output-ul lui mount,
nu? În cazul meu nu apare. Directoarele au un hard link count > 1:

[root@aldebaran ~]# ls -ld /shares/ /DataVolume/
drwxr-xr-x   11 root     root          149 Sep 29 18:29 /DataVolume//
drwxr-xr-x    8 root     jewab        4096 Sep 30 13:29 /shares//

Din câte am văzut /DataVolume e montat "de mână" într-un script din
/etc/init.d/ (S01automountd) cu comanda:

/bin/mount -n -o noatime,usrquota $source $target >/dev/null 2>&1

De /shares nu am găsit nimic în scripturile de startup, deci tind să cred
că e hard-link (E vre-un mod prin care pot vedea către cine pointează?).
După un ls -i nu ar părea că duc spre același inod, dar poate nu știu eu să
interpretez outputul:

[root@aldebaran ~]# ls -id /DataVolume/
    128 /DataVolume//
[root@aldebaran ~]# ls -id /shares/
  89938 /shares//

Nu pot să accesez nici prin DataVolume:

[adrianp@aldebaran ~]$id
uid=503(adrianp) gid=1000(jewab)
[adrianp@aldebaran ~]$ls -ld /DataVolume/Kits/
drwxrwxrwx    3 adrianp  jewab          20 Sep 30 12:26 /DataVolume/Kits/
[adrianp@aldebaran ~]$ls -l /DataVolume/Kits/
ls: /DataVolume/Kits/: Permission denied

E momentul să mă adresez pe forumuri specializate pentru jucăria asta?