Alta sugestie ar fi sa incerci dintr-o sesiune noua, mi s-a intamplat sa
mai fac scamatorii cu un user si sa nu se prinda programele deja pornite
(daca shellul ala e un busybox si ls e un applet de-al lui, e posibil). De
asemenea prezenta unui nscd pe sistem poate sa mai faca ozn-uri de-astea.

FWIW, la mine merge ;)